Naprawy i reklamacje
Jeśli Twój zegarek Timex nie działa poprawnie, prosimy o sprawdzenie, czy w instrukcji obsługi nie znajduje się rozwiązanie dotyczące ustawień bądź regulacji zegarka.
Jeśli w instrukcji nie znajdziesz potrzebnych informacji, prosimy o niezwłoczne przekazanie zegarka do serwisu centralnego Timex.
Jeśli zdecydujesz się samodzielnie wypełnić zgłoszenie reklamacji / naprawy, skorzystaj z formularza:
obslugaklienta.timex.pl/Complaint/Create
Dzięki temu będziesz mógł śledzić status reklamacji, wpisując na stronie obslugaklienta.timex.pl numer reklamacji oraz adres e-mail.
Po wypełnieniu formularza wygenerowane zostanie zgłoszenie w formacie pdf.
Prosimy o wydrukowanie i dołączenie EGZEMPLARZA DLA TIMEX GROUP POLSKA do przesyłki wraz zegarkiem oraz oryginałem karty gwarancyjnej.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania zgłoszenia, prosimy o umieszczenie numeru reklamacji w paczce.
Jeśli Twój zegarek jest objęty gwarancją i poprawnie wypełnisz formularz zgłoszeniowy, będzie możliwość skorzystania z opcji Door2Door
– kurier firmy DPD przyjedzie po Twoją paczkę.
Prześlij zegarek do serwisu Timex wysyłając go na adres:
Serwis Centralny Timex
Kopernik Office Buildings E
Al. Jerozolimskie 172
02-486 Warszawa
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na sposób zapakowania przesyłki, aby produkt nie został uszkodzony podczas transportu, oraz na skompletowanie wszystkich niezbędnych elementów:
- kompletnego reklamowanego produktu
- wypełnionej karty gwarancyjnej (na karcie powinien być wypisany model zegarka, data zakupu oraz pieczątka punktu sprzedaży)
- wypełnionego formularza reklamacyjnego
Jeśli nie masz możliwości wypełnienia formularza zgłoszeniowego, prosimy o załączenie:
- dokładnego opisu uszkodzenia
- okoliczności powstania wady itp.
- adresu, na który zegarek ma zostać odesłany
- numeru telefonu
- adresu e-mail
Twój zegarek zostanie naprawiony w serwisie centralnym Timex i odesłany na wskazany adres w najkrótszym możliwym terminie.
Jeżeli naprawa będzie tego wymagała, nasi pracownicy skontaktują się z Tobą, dlatego prosimy o podanie aktualnego adresu e-mail i numeru telefonu.
W przypadku napraw płatnych do kosztów naprawy zostaną koszty odesłania zegarka w wysokości 13 zł (na terytorium Polski).