Wyszukiwarka

Naprawy i reklamacje


Jeśli Twój zegarek Timex nie działa poprawnie, prosimy o sprawdzenie, czy w instrukcji obsługi nie znajduje się rozwiązanie dotyczące ustawień bądź regulacji zegarka. 

Jeśli w instrukcji nie znajdziesz potrzebnych informacji, prosimy o niezwłoczne przekazanie zegarka do serwisu centralnego Timex.

Jeśli zdecydujesz się samodzielnie wypełnić zgłoszenie reklamacji / naprawy, skorzystaj z formularza:

obslugaklienta.timex.pl/Complaint/Create

Dzięki temu będziesz mógł śledzić status reklamacji, wpisując  na stronie obslugaklienta.timex.pl numer reklamacji oraz adres e-mail. 

Po wypełnieniu formularza wygenerowane zostanie zgłoszenie w formacie pdf.

Prosimy o wydrukowanie i dołączenie EGZEMPLARZA DLA TIMEX GROUP POLSKA do przesyłki wraz zegarkiem oraz oryginałem karty gwarancyjnej. 
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania zgłoszenia, prosimy o umieszczenie numeru reklamacji w paczce.
Jeśli Twój zegarek jest objęty gwarancją i poprawnie wypełnisz formularz zgłoszeniowy, będzie możliwość skorzystania z opcji Door2Door – kurier firmy DPD przyjedzie po Twoją paczkę.

Prześlij zegarek do serwisu Timex wysyłając go na adres:

Serwis Centralny Timex

Kopernik Office Buildings E

Al. Jerozolimskie 172

02-486 Warszawa 

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na sposób zapakowania przesyłki, aby produkt nie został uszkodzony podczas transportu, oraz na skompletowanie wszystkich niezbędnych elementów:

  • kompletnego reklamowanego produktu
  • wypełnionej karty gwarancyjnej (na karcie powinien być wypisany model zegarka, data zakupu oraz pieczątka punktu sprzedaży)
  • wypełnionego formularza reklamacyjnego

Jeśli nie masz możliwości wypełnienia formularza zgłoszeniowego, prosimy o załączenie:

  • dokładnego opisu uszkodzenia
  • okoliczności powstania wady itp.
  • adresu, na który zegarek ma zostać odesłany
  • numeru telefonu
  • adresu e-mail

Twój zegarek zostanie naprawiony w serwisie centralnym Timex i odesłany na wskazany adres w najkrótszym możliwym terminie.
Jeżeli naprawa będzie tego wymagała, nasi pracownicy skontaktują się z Tobą, dlatego prosimy o podanie aktualnego adresu e-mail i numeru telefonu.
W przypadku napraw płatnych do kosztów naprawy zostaną koszty odesłania zegarka w wysokości 13 zł (na terytorium Polski).

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów